Onsdagsklubb på RjukanHuset

Rjukan by og Tinn Kommune har et rikt miljø av lag og foreninger som organiserer seg rundt felles interesser som håndarbeid og strikking, friluftsliv og idrett, lokalhistorie, med mer. Kan vi få til noe lignende for folk som er glade i kunst?

Gjennom dette initiativet ønsker Tinn Kunstforening å skape en sosial arena for alle som på forskjellig vis er opptatt av, og holder på med, visuell kunst.

Onsdagsklubben blir organisert av Lena Solbakken, psykiatrisk helsefag arbeider som siden 2003 har brukt kunst både som egenterapi og i embeds medfør på helsefaglige institusjoner.

Vi starter opp på Rjukanhuset onsdag 7.oktober, kl 18.00

Spesielt med tanke på smitteverns tiltak vil det på de første samlingene være plassbegrensning- ta kontakt direkte med Lena Sol for påmelding (om noen ikke får plass på første samling, blir de prioritert ved neste anledning). Ta med de materialer og utstyr du selv liker å jobbe med.

Tilbudet blir gratis for Tinn Kunstforenings medlemmer.

alle spørsmål: lena-solbakken@hotmail.com

``Kunst til folk - Kunst for folk - Kunst fra folk

La oss komme sammen og være kreative.

Det fine med kunst er at alt er lov.

Det går ikke an å gjøre feil.

Det kan noen ganger være nyttig å sette form og farge på det som ikke kan uttrykkes med ord.

Du er varmt velkommen til å være med. ``

Lena Sol

18451439_10154468703026269_8354096359994